11.6.2014

Vihdoin, raitamekko!

Viime kesästä asti metsästetty raitamekko on vihdoin löytynyt! Mietiskelin pitkään mekon suoraa ja löysää mallia mutta kun Vilan myyjä tuli vähän asustamaan mekon vyön ja villatakin kaveriks niin päätin sitten kuintenkin ostaa sen. Kangas on aika paksua ja mekko on ihanan tuntuinen päällä ja helppo asustaa erilaiseks huiveilla, jakulla tai vaikka vyöllä. Voisin käyttää tätä joka päivä :-D Näissä kuvissa oonkin lähdössä mun kesäpyörällä (punaisella Jopolla :D) kohti keskustaa kahville tyttöjen kanssa, oli ihan kuuma ilma aamulla mutta kun päästiin keskustaan niin alkokin hullu sade ja ukkonen...Suomen kesä on aika arvaamaton!
_MG_2756
mekko Vila | kengät Vagabond | laukku, vyö ja korvikset H&M | kello Michael Kors | aurinkolasit Ray-Ban
_MG_2759 _MG_2761 _MG_2780 _MG_2782

4 kommenttia:

  1. Tosi kivan näköinen mekko, sopii sulle hyvin. :)

    VastaaPoista
  2. Kiva mekko ! :) Mä ostin itse Kappahlin Hampton republic mallistosta samantyyppisen. Se on kans malliltaan aika sellainen suora pökkelö. On se ilmeisesti hieman muotoon leikattu, mutta mä koitin sen kansssa myös vyötä ja se toi vyötärön paljon kivemmin esiin. Olin jo melkein sitä myymässä, kunnes sitten onneks tuli tosiaan kokeiltua, että miltä näyttää vyön kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, oli kyllä hyvä löytö :) Kattelin just varmaan sitä samaa Hampton republicin mekkoa just sen jälkeen kun olin löytänyt tän! sekin oli tosi kiva, varmasti saa asusteilla ihan erilaisen asukokonaisuuden :)

      Poista