14.4.2016

Where your dreams come true

_MG_0653
Marras- joulukuun vaihteessa minä ja mun paras ystävä tehtiin jotain, mitä mä en ollut aiemmin tehnyt - matkustettiin jenkkeihin! Minä, yksin, lensin toiselle puolelle maapalloa, jossa Roosa odotti mua. Määränpäänä oli Orlando, josta jatkettiin vielä puolessa välissä reissua Greyhoundilla Miamiin, ja lyhyesti sanottuna oli ihan huikea reissu! Ei voi sanoin oikein kuvailla kaikkea mitä siellä koettiin, ja miten erilaista kaikki oli verrattuna Suomeen, mutta (melkein) kaikki asiat meni kyllä ihan nappiin. Tietysti matkasta teki vielä mahtavamman se, että mun vuosikausien unelma toteutui ja pääsin Disney Worldiin, enkä ihan mihin tahansa, vaan kaikista suurimpaan sellaiseen :). Se oli jotenkin ihan utopistinen päivä ja monta kertaa meinas tulla itku, en oikeen osaa muuten kuvailla mutta katsokaa kuvia! Ilta vielä huipentui ihan järjettömän hienoon ilotulitukseen, oli ihan super upea päivä!!

Miamista teen vielä erikseen postauksen, koska en malta olla julkaisematta niitäkin kuvia! Reissussa keskityttiin enemmän fiilikseen ja kaiken ihmettelemiseen, joten kuvia ei ihan hirveästi sellasista arkisemmista asioista tullut, mutta voisin niistäkin yhden postauksen vielä tehdä :).
_MG_0670 _MG_0877 _MG_0677 _MG_0885 _MG_0872 _MG_0934 _MG_1096 _MG_0867 _MG_0762 _MG_1033 _MG_0702 _MG_0975 _MG_1100 _MG_1150 _MG_1044_MG_1158

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti